Tuesday, June 28, 2016

გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის მთავარი  თემა                  

ევროპის ქვეყნების ზოგადი დახასიათება

სწავლების საფეხური
საშუალო  მე-10 კლასი
მოსწავლის პროფილი

6 მოსწავლე
გაკვეთილის მნიშვნელობა.აქტუალობა

მოსწავლემ შეძლოს,შეადაროს ქვეყნები,სხვადასხვა მახასიატებლის მიხედვითდა იმსჯელოს,მსგავსება განსხვავების მიზეზებზე.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები

გეო,X  მოსწავლეს შეუძლია,შეადაროს ერთმანეთსქვეყნები,სხვადასხვა მახასიათებლის მიხედვით და იმსჯელოს მსგავსება-განსხვავების მიზეზებზე. შედეგი  თვალსაჩინოა,თუ მოსწავლე რუკისა დასხვა თვალსაჩინოების დახმარებით იკვლევს ქვეყნის ბუნებრივ პირობებს,მოჰყავს ანალოგიები სხვა ქეყნიდან.

·         აანალიზებს მოსახლეობის სტატისტიკურ მონაცემებს ,მსჯელობსმოსახლეობის სიმჭიდროვის,განსახლების ტავისებურებების შესახებ.ადარებს სხვა ქვეყნების ანალოგიურ მონაცემებს და შედეგებს.

.იკვლევს შესასწავლი ქვეყნის ტრადიციების, წარმოშობის,გეოგრაფიულ და ისტორიულ კულტურულ თავისებურებებს.

.ეკონომიკურისაქმიანობის, დარგობრივი სტრუქტურების საფუძველზე აჯგუფებს ქვეყნებს, განვიტარების  დონის მიხედვით
წინასწარი ცოდნა
ევროპის ქვეყნების ფიზიკურ გეოგრაფიული და ეკონომიკურ გეოგრაფიული მდებარეობა,მსოფლიოს პოლიტიკურ რუკაზე.ქვეყნების ტიპოლოგია, ფარტობის,მოსახლეობის რაოდენობის,მმართველობის ფორმის,ტერიტორიულ -ადმინისტრაციული, განვითარების დონის მიხედვით.
შეფასების საგანი და პროცედურები
პრეზენტაცია
სასწავლო  მასალა და ტექნიკური რესურსები
სახელმძღვანელო,ისტ-ი, ინტერნეტი,მსოფლიოს პოლიტიკური რუკა,ფიზიკური რუკა.
გაკვეთილის მსვლელობა;
|
   1ეტაპი: გონებრივი იერიში, 5წთ.
|.დაახასიათეთ ,ევროპის ფიზიკურ გეოგრაფიული
მდებარეობა.
||.დაახასიათეთ ქვეყნების  ეკონომიკური დონე
2 ეტაპი: პრეზენტაცია 30 წთ.
| ჯგუფი- საფრანგეთის ფიზიკურ გეოგრაფიული და  ეკონომიკური დახასიათება.
|| ჯგუფი: ესპანეთის ფიზიკურ გეოგრაფიული დახასიათება.
ჯგუფებმა წარმოადგინეს თითეულიქვეყნების გეოგრაფიული მდებარეობა, ბუნებრივი პირობები და რესურსები, მოსახლეობა სახელმწიფო წყობა,
თითოეულმა ჯგუფმა გააკეთა პრეზენტაცია, ისტ-ის გამოყენებით
შეფასება
ჯამდება ჩატარებული აქტივობები და ხდება შეფასება.

No comments:

Post a Comment